امروز همه ما در یک اتاق شیشه ای توسط رسانه ها رصد می شویم
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در دیدار با رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: امروز همه ما در یک اتاق شیشه ای قرار داریم و توسط رسانه ها رصد می شویم و باید از طریق رسانه ها پاسخ اقناعی به مردم بدهیم.
1399/04/18

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، ساسان والی زاده روز چهارشنبه 18 تیر ماه در دیدار با رئیس سازمان امور عشایر ایران در محل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، اظهار داشت: در سال "جهش تولید" همه ما در دستگاه ها، تشکل ها و رسانه ها که افکار عمومی را می سازند، باید برای تامین امنیت غذایی کشور کمک کنیم، و اگر همه اینها با هم و در کنار هم باشند حتما شرایط بهتری خواهیم داشت.

 

باید از طریق رسانه ها پاسخ اقناعی به مردم بدهیم

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، خاطرنشان کرد: وجود رسانه ها برای این است که مردم مطالبات خود را بگویند و ما مسوولین هم باید از طریق رسانه ها پاسخ اقناعی به مردم بدهیم.

والی زاده گفت: بعضی مواقع مشکلات را متوجه می شویم و لازم است رصد کنیم و با نیروی واکنش سریع، پیش از آنکه مشکل تبدیل به یک معضل شود، برای آن چاره اندیشی کنیم.

وی با اشاره به خلاهای موجود در تولید محتوا در روابط عمومی ها، گفت: لازم است خلاهای موجود در این زمینه را برطرف و تحولاتی در رصد خبری و تولید و توزیع محتوا داشته باشیم.

 

عشایر قشری تولید کننده و موثر در بخش کشاورزی

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی با قدردانی از نگاه رسانه ای رئیس سازمان امور عشایر، جامعه عشایری را قشری تولید کننده و موثر در بخش کشاورزی دانست و گفت: این مرکز آمادگی لازم برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های جامعه عشایری از طریق روش های مختلف اطلاع‌رسانی را دارد.

والی زاده با اشاره با فعالیت های اخیر روابط عمومی وزارتخانه، گفت: این مرکز در راستای بهره گیری بیشتر از فضای رسانه ای و تبیین برنامه ها و اقدامات در راستای شعار سال؛ راه‌اندازی رادیو "رویش" و تحریریه مجازی "جهش تولید" در بخش کشاورزی را در دستور کار قرار داده و در این زمینه موضوعاتی که نیاز است در حوزه جامعه عشایری در این برنامه ها مطرح و اطلاع رسانی شود را به ما ارائه دهید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد آنچه انجام می شود مورد رضای خدا و مردم به خصوص قشر عشایر که کمترین هزینه و بیشترین سود را برای کشور دارند، قرار گیرد.

در این دیدار، معاونین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حوزه ریاست، و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران ححظور داشتند.

 

تورهای رسانه ای فرصتی برای معرفی توانمندی های عشایر

بر اساس این گزارش، معاون ارتباط با رسانه های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی هم در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی در مجموعه سازمان امور عشایر با مرکز روابط عمومی وجود دارد و همکاری خوبی با هم داشته و داریم.

سیدشهاب سیدمحسنی با بیان اینکه عشایر قابلیت های نمایشگاهی بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: موضوع برگزاری تورهای رسانه ای در مناطق عشایری موضوع و فرصت خوبی برای معرفی عشایر و توانمندی های آنان است که رسانه ها هم از آن استقبال می کنند.

و ی ادامه داد: چون قابلیت های خوبی در مناطق عشایری وجود دارد اگر یک تور رسانه ای انجام شود بازتاب بسیار خوبی خواهد داشت ضمن آنکه از ظرفیت های شبکه تلویزیونی "ایران کالا" هم می توان برای معرفی تولیدات عشایر استفاده کرد.

 

معرفی ظرفیت های تولیدی عشایر با تولید کلیپ، تیزر و فیلم کوتاه

معاون امور استان های مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی نیز در این دیدار با بیان اینکه نوستالژی خاصی در حوزه عشایر وجود دارد، گفت: ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی عشایر را می توانیم در قالب تولید کلیپ، تیزر و فیلم های کوتاه معرفی کنیم.

حمید شکری با اشاره به اینکه در حال حاضر برای پخش برنامه ها نیاز به هزینه نداریم، گفت: اگر تنها در تولید برنامه ها هزینه کنیم می توانیم قابلیت ها و پتانسیل های عشایر را معرفی و اطلاع رسانی کنیم.

 

تعداد مشاهده خبر378 بار
تصاویر مرتبط


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal